Over 5 uurtjes vertrekken we naar Schiphol

15 september 2014 - Sanur, Indonesië

Bijna klaar voor vertrek naar Schiphol! Willem onze vaste chauffeur komt ons om 16.30 uur al ophalen....jaja...we zullen nog eens het vliegtuig missen!. In fotoboek algemeen zie je dat KL 835 is gepland op 15 september om 21.10 uur dus ontwijken we wel de staking van Air France. Je kan onze vlucht gaan volgen op deze site; https://nl.flightaware.com/live/flight/KLM835/history/20140303/0935Z/WSSS/WADD en dan even 15 september opzoeken

Tevens als je boven bij reisverslagen foto's aanklikt kom je in diverse fotoboeken. We hebben wat foto geplaatst van Barcelona in mei. Een album met algemeen waar je foto's ziet van onze vlucht en er komt natuurlijk een fotoboek Bali 2014. Bij profiel zie je een foto van ons uit Vaticaanstad, nadat we tevergeefs hebben geprobeerd koffie met de Paus te drinken.

Koffers staan klaar en nu nog het huis opruimen en Renee even helpen met wat huishoudelijke zaken en dan op naar Schiphol. Lekker allerlei winkeltjes bezoeken en de laatste inkopen doen. Chocolade moet mee. Je doet ze daar geen beter plezier met lekkere chocolade uit Holland. IK koop daar wat drop, maar gek genoeg wil daar niemand een dropje van mij aannemen. Het gaat als lopend vuurtje daar rond dat je géén drop van een toerist moet aannemen. Ze spuwen het direct weer uit!

Ok ik moet hier aan de slag, het bad in, scheren, opruimen en nu de laatste dingetjes. Tot volgend verslag uit Bali, tenminste als we aankomen! Voor de zekerheid maak ik maar geen foto van de Boeing 777 daar zijn al genoeg foto's van te vinden. We denken ook maar niet aan MH017 waar we een aantal keren mee hebben gevlogen. We weten nog niet precies de vluchtroute. Op de monitor zal ik het bijhouden als ik niet in slaap val. Zo te zien op de KL 835 site ( zie hier boven ) vliegen we slechts 45 minuten om. We geven ons gewoon maar over aan de vliegers!

Vliegen is veiliger dan fietsen in Amsterdam!

Tot in Bali.

Renee en Gerard

1. Pia en jan Mentz:
    15 september 2014
    Goeie reis en geniet. We reizen met jullie mee:)
  2. Kees en mieke:
    16 september 2014
    zojuist gekeken of jullie geland zijn. Op flightradar24 heb ik jullie gevolgd en zag dat jullie om 1300uur Nederlandse tijd zijn geland. Een uur daarvoor waren jullie even van de radar verdwenen maar gelukkig had ik nog jullie vluchtnummer voor de verzekering.
    De roepia's staan weer op 15.400 dus dat wordt weer uitgeven. Hier is het weer fantastisch en wij gaan weer naar de 25 graden. Mannen geniet ze

Kees en Mieke