Goed aangekomen

17 september 2014 - Denpasar, Indonesië

Na 23 uur onderweg geweest te zijn, zijn we goed aangekomen in Bumas. We vertrokken van Schiphol waar veel renovatie werkzaamheden werden gedaan dus daar hebben we niet zo goed kunnen shoppen. In de KL835 zaten we lekker ruim vooraan in de duurdere klasse en we konden onze benen goed kwijt. Na 12.00 uur vliegen kwamen we in Singapore aan en daarna 2 uur en 10 minuten doorvliegen naar Denpasar en met Panorama en een paar andere gasten door gereisd naar Bumas waar we om 21.00 uur aankwamen.

Een verrassing in onze kamer Dank aan Gepke, Hlly, Jan en Roeland voor de mooie bloemen die Renee vandaag weer met vers water zal bijwerken. Tevens bloemen van Wayan. Nadat we wat spullen hadden uitgepakt zijn we een klein hapje gaan eten en we hebben Ecca al gesproken!

Toen vermoeid het bed ingestapt en nu dit schrijvende is het ochtend en gaan we vandaag de koffers uitpakken, geld wisselen en alles in orde brengen voor de komende 58 dagen.

We hebben net ontbeten en bij Wayan de nieuwe code opgehaald, computer geinstalleerd attenne eraan maar verbinding met lobby blijft ondanks slecht en we hopen maar dat dit bericht aankomt.

De nacht was lekker koel, de dag begon koel maar de hitte en de zon komen nu op dus zal het wel weer een warme dag worden

Nuyman nog niet gezien en hopelijk haalt die vandaag of morgen de fietsen van Gepke en Jan naar voren.

Ori heeft net een sms-je gestuurd en doet nu inkopen op Java en komt morgen eerst per bus om zijn spullen te sbrengen om daarna even terug te gaan voor zijn motor.

De eerste dag van onze vakantie gaat beginnen en nu hier eerst van alles doen dus verstuur ik maar snel nu deze brief aan jullie zodat jullie weten dat we er zijn en de eerste nacht net hebben doorgebracht.

Groeten van Renee en Gerard

1. Yolanda en Robert:
    17 september 2014
    Het is fijn om te horen, dat jullie goed zijn aangekomen nu heerlijk genieten wij wensen jullie nog een hele fijne vakantie doe ook de groetjes aan Ori.
    Jannina komt zondag middag aan bij het Legian Beach hotel.
    Groetjes. Yo en Rob.
  2. Kees en mieke:
    hoi Gerard en Renee,
    Fijn dat jullie heel zijn aangekomen,maar anders hadden wij de foto,s nog....
    nu niet zeuren dat het warm is, doen wij ook niet want hier is het ook warm. Neem lekker een duik in het zwembad. De oudjes zijn weer gepakt door onze regering, dus maak snel je geld op, ze loeren op ons.

groetjes Kees en Mieke
  3. Hilly:
    17 september 2014
    Hallo lieve baligangers. Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. En stond de rolstoel al klaar voor Renee? Ze zullen wel versteld hebben gestaan toen zo'n slanke man voor hun neus stond. Nu niet weer 10 kilo erbij eten, want als Ori 2 keer van Java spullen moet halen, nou dan weet ik het niet. Geniet maar lekker van al het lekkers, maar blijf wandelen, dan valt het vast wel een beetje mee. En Gerard loopt het uit de hand dan alleen maar stokjes in zijn hand geven, want anders gaat hij met zijn handen eten. Lieve groetjes van Roeland en Hilly.
  4. Kees en Marian:
    Hallo vakantiegangers,
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Geniet lekker