Tweede dag Bali

18 september 2014 - South Denpasar, Indonesië

Vandaag onze tweede dag op Bali. Gisteren even gezwommen en met veel ander Nederlanders gesproken in het zwembad daar we veel bekenden terug zagen. Het is hier nu 18 september 9.00 uur en we hebben net ontbeten.

Omdat we even de code van onze mail kwijt zijn dan maar hier even voor allen.

Voor Jolanda en Robert. We hebben net heel even via Skype Jannina en Alex gesproken. Ze gaan vandaag de jungle in en ze zijn goed aangekomen. Zondag zijn ze dan in Bali. Verbinding was slecht met Skype en internetverbinding is hier niet erg goed en sterk. Dus even gesproken en Jannina belt terug als ze in Bali zijn aangekomen.

Voor Hilly en Roeland. Roeland van harte gefeliciteers met je verjaardag dat we hier natuurlijk uitgebreid gaan vieren!! Nog twee maanden wachten en je ontvang je eerst aow!! Een persoonlijk sms-je hebben we gestuurd.

Gepke en Jan. Nuyman  heeft net de fietsen tevoren gehaald maar ze stonden gewoon tussen de verhuurde fietsen. Wel apart en ze stonden niet meer ergens achter. Ze zien er redelijk uit, maar ik zal ze zo nog een beurt geven en de banden weer eens oppompen. Vandaag ga ik ze uitproberen.

Voor allen.

Gisteren dan maar eerst gewisseld tegen een koers van 15.360 per euro. Nu maar wachten of de keors gaat stijgen en vanmiddag nadat ik terug kom van strand even erlangs fietsen om te zien hoe de koers is.

Ori zal vandaag aankomen gepakt en gezakt met alles en nog wat. IK ga zo even naar het strand op Sanur en mijn nagels voor 50,000 roepias te laten doen. Het weer is redelijk goed. De zon schijnt al dus wordt het tijd om naar het stand te gaan. Alle oud personeelsleden van hier hebben we gezien en echt boven het restaurant is nog niets veranderd en internet is net zo slecht of goed als voorheen. Een extra attenne voor de laptop haalt weinig uit om sterker ontvangst te kunnen hebben.Als het goed is is nu ook mijn telefoon goed ingesteld ofschoon ik het niet zo vertrouw en misschien al wat mb's kwijt ben via de satelliet. We wachten de rekening wel af. Van KPN kreeg in bericht dat 1 minuut bellen naar Nederland 2,29 euro kost...Jaja..kpn zeg!

Nou nu maar zo inpakken voor het strand maar eerst even de fietsen gaan oppompen

Oke we gaan verder met genieten en voor allen de groeten van

Renee en Gerard. Iedereen bedakt voor jullie reacties!

1. Pia en jan Mentz:
    18 september 2014
    Lekker gezond, nou hier lukt het gelukkig ook nog. Vandaag was Ad op bezoek en die heeft onze Jona bewonderd. Geniet lekker verder van alle nagelverzorgers, massages en de mooie stranden. Gr J&P