Derde dag

19 september 2014 - South Denpasar, Indonesië

Gisterenavond laat is Ori aangekomen uit Java. Ik heb hem even gezien en Renee is nog even met hem meegegaan naar hostel Rita. Gisteren heeft Rene met August zijn vaste chauffeur boodschappen gedaan en ik ben achter de fietsen van Gepke en Jan gegaan. De pomp voor de fietsen was hier kapot dus even naar de bewaker gegaan en die heeft thuis zijn eigen pomp gehaald. Verder alles even goed onder de olie gezet en zo kon mijn eerste fietstochtje weer beginnen naar het strand van Sanur. Het was daar rustig en voor 20.000 een bedje gehuurd. Wat gedronken, gegeten,gelopen en muziek geluisterd onder een blauwe hemel zonder wolken. Hehe...de eerste dag met wat rust. op de terugweg tegen een uur of 4 een lekker ijsje gegeten bij Massimo in Sanur. Daar heb je een keuze zeg uit wel 30 soorten ijs!

Gisteren aan het ontbijt belde Jannina en Alex dat ze een dagje de jungle ingingen en nu maar hopen dat ze niet gebeten zijn door vervelende muggen. Verbinding tussen ons was slecht tot zeer slecht op wifi en Skype dus maar even gesproken.

Roeland je berichtje toen ik vanochtend op mijn telefoon keek kreeg ik de volgende melding, Berichtgroottr 204 kb verloop op 00.37 22 sep maar krijg het bericht hier niet gedownload  op mijn kamer op het terras dus probeer het strak wel bij de lobby.

IK zie verder dat Jolanda en Gepke en Jan hebben geprobeerd mij per Skype te berijken. Helaas was ik niet aanwezig en/of had mijn telefoon niet bij mij. Blijf maar proberen zal ik zeggen en anders probeer ik later wel.

Het is hier nu 7.00 uur, dus gaan we ontbijten. s Morgens kan ik vanuit ons balkom wel op internet wifi komen maar in de loop van de dag lukt het met geen mogelijkheid. Efin we gaan door met genieten en hebben we nog nieuws dan komt het de volgende dagen wel.

Geniet van het mooie weer in Holland en dan genieten we hier verder!

Renee en Gerard

1. Joke en Hans:
    19 september 2014
    Hallo Renee en Gerard,
    Fijn dat jullie gezond en wel aangekomen zijn in Bumas Sanur.
    Jullie hebben het zeker nu al naar de zin zo te lezen op jullie blog.
    Wij zijn gisteren terug gekomen uit Hongarije en kijken nu al weer uit naar de volgende keer en niet te vergeten naar onze reis volgend jaar maart naar Bumas.
    Oké Renee en Gerard tot zover en denk er aan ! we houden jullie in de gaten hoor!
    Veel plezier.
    Groetjes Joke en Hans
  2. Hilly:
    21 september 2014
    Hoe is het met jullie en vooral hoe is met Ori? Helemaal kapot van al dat sjouwen met dooie visjes, of viel het nog allemaal een beetje mee. Bij wie kon jij die bedjes huren? Bij nr. 22 ? Daar betaalden wij samen 2 bedjes voor 30.000. Ja je snapt wel, we moeten nu op de kleintjes letten! De AOWuitkering is niet zo geweldig. Geniet maar lekker van het mooie weer en alle moois wat Bali biedt. Het weer slaat hier om. Was het gisteren nog snikheet, vandaag een hele koude wind. Doe iedereen de groeten en een stevige knuffel voor jullie. Liefs Roeland en Hilly