Maandag 22 september

22 september 2014 - South Denpasar, Indonesië

We even snel een verslagje uit Bumas Sanur. De eerste drie dagen heb ik lekker in Sanur aan het strand gelegen en de pedicure daar bezocht die heerlijk mijn nagels heeft verzorgd en mijn teennagels zoals gewoonlijk blauw gelakt zijn met mooie bloementjes. Alle dagen zon en gisteren even hier aan het zwembad gelegen en vanochtend opgestaan met wat hoofdpijn dus ook vandaag maar rust.

Vanavond gaan we naar Kuta...Tempo Duloe en gaan we lekker met Jannina en Alex eten die nu een weekje op Bali zijn.

Internetverbinding is hier behoorlijk slecht vooral als velen gebruik maken van de wifi. Het lijkt wel slechter dan vorige jaren. Soms heb je gewoon verbinding.....maar dan wordt je ervan gegooid...of doet gewoon niets! Ondanks een extra sterke antenne aan de laptop verbonden lijkt echt niets uit te maken.

Renee heeft zich vanochtend hier vlakbij zich laten verzorgen voor 250.000 roepies. Zijn snor en wenkbrauwen zijn weer  zwart geverft, Zijn tenen gedaan. Zijn eelt verwijderd etc etc. Nu is hij met August en Ori naar Holland Backery want de lekkere koekjes en gebak is op dus de voorraad moet aangevuld worden.

Ofschoon hier alles van ouds is, zijn de meeste medewerkers hier bezig met een tweede project van de eigenaren en wordt de tuin niet zo goed bijgehouden als voorheen. De meesten zijn in het tweede project bezig. Misschien worden we nog uitgenodigd want volgens Renee vordert alles snel.

We hebben nog geen foto's of video's gemaakt en eigenlijk ook niet zo'n zin in omdat we al vele foto's en filmpjes hebben. We zijn er morgen een weekje en het lijkt wel of we het afgelopen week drukker hebben gehad dan thuis!

Eigenlijk voor de bekenden hier die dit hotel kennen hebben we weinig nieuws. We hebben nog 7 weken te gaan en einde van de week zullen we nogwel eens gaan beginnen aan diverse toers. We zullen dan onze fotocamera meenemen en van mooie plekjes foto's maken en zien of we het kunnen uploaden op facebook en hier.

Dus.....ons gaat het goed. Iedere dag mooie weer. Minder drukkend dan in maart-april..en nu duik ik hier nog even het zwembad in voordat Renee, Ori en August met lekkere hapjes thuiskomen.

Tot de volgende keer!

Groetjes Renee en Gerard

1. Pia en jan Mentz:
    22 september 2014
    Ha veel plezier in het zwembad en geniet maar lekker, we lezen met veel genoegen je verhalen, zien uit naar je mooie foto's en zullen je belevenissen doorvertellen aan Jona die we elke dag in onze handen mogen houden en daar vredig en rustig in blijft liggen. Ze wenst jullie veel plezier zei ze toen ze haar oogjes even open deed ha groetjes JP
  2. David :):
    22 september 2014
    Klinkt goed!
  3. Hilly:
    23 september 2014
    Hallo genieters van het mooie Balinese leven. Gerard ik mis je verhaal over Wayan Suana nog. Heb je nog geen massage gehad? Ik meende toch echt dat ik je hier kon horen gillen. Misschien kan hij je van je hoofdpijn verlossen. Gek hè? Dat we het op Bali altijd zo druk hebben. Gaat het andere hotel op Sanur weer open? Dat zal tijd worden, het stond gewoonweg te verpauperen. In juli was daar het gras en onkruid meer dan twee kontjes hoog. Genieten van je verhalen. En die toertjes die kunnen nog wel even wachten. Eerst goed acclimatiseren. Liefs Roeland en Hilly