Aan de betere hand

13 oktober 2014 - South Denpasar, Indonesië

Dag lieve volgers,

Ik heb een paar foto's geüpload van mijn linker voet. Het was veel erger dan jullie op de foto's zien maar die foto's staan nog op mijn telefoontje en ja...internet is zo beroerd dus komen de meest gruwelijke foto's nog wel.

Momenteel gaat het weer goed. Zwelling is veel minder. Kan de teenslippers eindelijk weer aan en na een weekje Lasix om de gezwollen been te ontwateren hebben resultaat afgeworpen  Al mijn tenen van linkervoet en wreef zaten onder de blaren, vuurrood en leken wel verbrand te zijn. Maar goed nu na een weekje verplichte rust op het balkon en kamer met uitstekende bediening van alle liefhebbende gasten personeel ori en renee sterk ik langzaam aan om onze vakantie te vervolgen.

Het is een combinatie van factoren geweest en het "ontplofte "toen ik 4 uurtjes lang de lekkere Ecco schoenen aanhad die mij steun geven maar waarschijnlijk was toen al voet geïnfecteerd en knel gezeten.

Hilly Eka weet ervan, ofschoon ze zei dat ze nog geen klachten had gehad betreffende internet. Ze kwam met verhaal dat het aan de provider lag etc etc en probeerde het weer op haar kantoor. Of ze er iets aan gaat doen...ja je weet hoe het op Bali gaat. Boven het restaurant de loggy die daar klaar is, komt nog steeds geen verandering aan. IK denk dat ze nog te veel met haar bank bezig is en met haar projecten.

Rene, Ori en onze bijna vaste dagelijkse chauffeur vermaken zich best en reizen de omgeving af voor allerlei lekkere tropische vruchten, groenten en krieltjes voor mij. Tevens onderhoudt Renee hier vele Indische gasten bezig wat weer goed is voor zijn taal en af en toe heeft hij zijn woordenboekje nodig.

Ik denk dat ik over een paar dagen wel weer mee kan op een dagje uit. Strand en pedicure maar even vermijden en de zon ook die hier met de dag nog eens feller gaat schijnen. Waarschijnlijk einde van de week ook nog even richting Kuta naar familie van Renee die hier 1/2 jaar verblijven en hun huis al aan het versieren zijn.

Hopelijk gaat nu alles beter, hebben we geen ongemakken meer en vervolgen we langzaam aan weer de vakantie.

Tot volgende verslag!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pia en jan Mentz:
    13 oktober 2014
    Ha je blauwe teennagel is in iedergeval ongeschonden :) de rest ziet er niet mooi uit. Hoe kom je aan zo'n infectie? Of heeft de masseur te hard geknepen :)
    Hopelijk is het nu beter en kan je weer een beetje uit de voeten en genieten van de omgeving en het mooie weer.
    Groetjes Pia en Jan
  2. Hilly: