Grote tour van 30 oktober en nieuw foto album

31 oktober 2014 - South Denpasar, Indonesië

Iedereen weer bedankt voor de reacties op deze reislogger. We hebben een nieuw fotoalbum gemaakt LAATSTE FOTO'S VAN 31 OKTOBER. Zie deze map met 39 foto's als je naar de foto's en albums gaat.

Gisteren met familie van Renee, Ori, August onze chauffeur naar Bedugul geweest om de lekkerste noten van Bali op te halen hoog in de bergen waar we ook voor het eerst een klein buitje hebben meegemaakt en op tijd weer in de wagen waren.

Op de terugweg zijn we wezen eten GURAME (vis) in een mooie warung van de familie van Katut. Katut werkt hier als bediende in het restaurant en haar familie runt een nieuwe warung waar het gezellig eten is en ze zijn gespecialiseerd op vis,

Hilly voor 35.000 roepies eet je bijzonder lekker en dat moeten jullie zeker eens gaan doen met Gepke en Jan. Goedkoop en zeer lekker. Een groot uurtje rijden van hier.

Verder zijn we eerder nog in de desa van onze chauffeur August geweest en zeer vriendelijk ontvangen door zijn familie.

Regelmatig zijn we hier naar Holland Backery in renon gegaan voor allerlei lekkere hapjes waarvan jullie enige foto's kunnen zien en in de grootste supermarkt Tirana in Denpasar waar de lokale bevolking hun boodschappen doen en goedkoper is dan Hardy in Sanur.

Vandaag de laatste antibiotica pil en heb ik 17 dagen amoxi en ciprofloxicine geslikt en het lijkt genezen. Alleen maar geen zon en nog niet in het zwembad.

Lopen gaat goed op de nieuwe sandalen en mijn linker grote teen ziet er nu redelijk goed uit dus kunnen we de vakantie op oude voet weer vervolgen.

Dus....bekijk even de foto's. Ik heb er maar een selectie gemaakt van de afgelopen tijd.

Het weer blijft hier goed. Het lijkt warmer te worden en de regentijd wordt aangekondigd ofschoon hier in Sanur volgens onze waarneming vanaf 15 september geen druppel is gevallen en iedere dag volop zon bij temperaturen boven de 31-35 graden en dat betekent zweten en drinken.

In het hotel is geen nieuws wat de moeite waard is om te vermelden. We gaan nog vrolijk hier door en onze laatste 12 dagen zijn ingegaan.

Groetjes uit Bali

1. Hilly:
    31 oktober 2014
    Heerlijk alles vanuit Belanda om zo met jullie mee te reizen. Erg fijn dat je nu weer volop mee kan doen. Je lichaam had waarschijnlijk die rust nodig, want je ziet er wel heel uitgerust uit. Weet nu weer wie Katut is. Dit keer geen bijnaam. Leuke warung trouwens. Ze hebben nog steeds geen tekort aan lekkere vruchten. Wat een hoeveelheid mango's. Het sap liep volgens mij bij de eerste beet al langs je vingers, zo rijp zagen ze eruit. Geniet maar lekker van al die vitamientjes,want je moet je goed voorbereiden op het koude Holland. Maar je hebt nog twaalf hele dagen om alles op te slaan. Wat is het toch genieten op ons paradijselijk Bali. Hoe vaak je er ook komt, het verveelt nooit. Lieverds het is voor jullie alweer koffietijd. Eet smakelijk en welterusten voor straks. Een dikke knuffel van ons.