LAATSTE VERSLAG VOORDAT WE NAAR HUIS GAAN

8 november 2014 - South Denpasar, Indonesië

Dag alle liefers,

Even een laatste verslag voordat we naar huis gaan.

De afgelopen week hebben we weer volop genoten en hebben we een lange trip gemaakt naar het meest oostelijk punt in Bali. Karangasem en beter bekend als CANDIDASE BEACH. Eens waren we daar eerder en we vonden het toen al zeer mooi. Rustig aan zee gelegen met een bijzondere mooie uitzicht naar Lombok, haven en rotsen.

Daar hebben we ook een bungalow bewonderd en voor de volgende keer kunnen we daar logeren voor 400.000 roepies per nacht en zeker de moeite waard om daar een aantal overnachtingen te gaan doen Ze hebben helaas geen website anders had ik het hier wel vermeld. Het is in ieder geval een zeer rustig restaurant en enkele bungalows.

de foto's komen tzt als we weer thuis zijn want ik moet ze nog uploaden op mijn laptop en staan nog op mijn foto toestel.

We vertrekken hier woensdagavond om 18,30 uur worden we opgehaald en vanaf 21,35 uur vliegen we richting Singapore. Die reis duurt zo/n 2 1/2 uur vermoed ik. Daarna er even uit en dan 13 uur doorvliegen naar Amsterdam waar we in de ochtend landen en we hopen rond 09.00 -10.00 uur weer thuis te zijn op donderdag 13 november.

Gezien de vele nare familie berichten die we deze vakantie hebben ontvangen hebben we besloten op niet in februari-maart terug te keren. Jongere zuster van Renee heeft kanker dus willen we eerst zien hoe eerdaags de behandeling gaat worden en of dat nog noodzakelijk is. Tevens vinen we het ook te kort om eenmaal thuis weer te boeken.

Ondanks enige strubbelingen met de val van Renee en mijn voet kunnen we toch wel zeggen dat we een leuke vakantie hebben gehad met wat hindernissen maar die hebben we overwonnen.

Voor diegenen die regelmatig in onze paviljoen verblijven kunnen we vermelden dat we nooit meer koud water hebben, want ze hebben een boiler geplaatst dus de jongentjes  hoeven niet meer met gastanks te jouwen. 's Morgens zwaait de zoon van de eigenaar hier de scepter en 's middags meestal Eka.

Ok eenmaal thuis en als de lopende zaken zijn geregeld ontvangen jullie nog de laatste foto's en allerlaatste verslag en zullen we jullie allemaal weer eens bellen om de laatste nieuwtjes door te geven.

Ondanks alles was het lekker om twee maanden weg te zijn en we hebben iedere dag volop zon gezien en het was warm toe zeer warm. Momenteel komt hier een beetje meer bewolking opzetten en zal het eerdaags wel volop gaan regenen. We hopen hier voor de buien weg te zijn!

Dag allen en tot snel eens aan de telefoon als we weer in onze gewone doen zijn in Amsterdam!

Groetjes en liefs voor allen uit Bali.

Renee, Ori en Gerard

1. Kees en mieke:
    8 november 2014
    na zoveel ontberingen op jullie reis is het fijn om weer thuis te zijn, eindelijk weer naar de hema en de febo. en met deze mooie gedachten wensen wij jullie een goede terugreis en gebakken aardappelen tjdens de vlucht,
    groetjes Kees en Mieke
  2. Hans en Joke Gosselink:
    8 november 2014
    Hallo jongens, met plezier jullie reisverslagen gelezen we krijgen er al weer zin in maar ja dat duurt nog even ca 4,5 mnd
    maar eerst nog even 4 weken Hongarije daarna voor mij een knieoperatie en zo zijn we dan naar de Kerstmis aan het gaan.
    Wij wensen jullie een goede reis en een gezonde thuiskomst.
    tot later weer eens, groetjes Joke en Hans Gosselink.

p.s. mijn emailadres is gewijzigd maar dat heb je al gezien denk ik.
  3. Hilly:
    8 november 2014
    Hallo lieverds, wat fijn dat jullie de afgelopen week zo hebben genoten. Wel heel jammer dat jullie ons niet komen "bezoeken" in februari /maart. Wel heel begrijpelijk dat jullie eerst de toestand thuis willen bekijken. Het is ook niet niks wat jullie deze maanden over je heen hebben gekregen. We hopen dat de regenbuien nog even op zich laten wachten en jullie met een koffer vol zon in ons herfstige Belanda aankomen. Het is nog altijd een paar graden boven normaal,dus dat valt allemaal best mee, maar ik ben nu eenmaal geen herfst/wintertype. We wensen jullie een hele goede terugvlucht toe. Doe de groetjes aan iedereen die ons lief is. Tussen haakjes wij noemen Katut, altijd Katut Ria vandaar dat ik eerst niet wist wie bedoelde Gerard, maar een foto bracht de uitslag. Heel veel liefs en tot bels. Hilly en Roeland
  4. Pia en jan Mentz:
    10 november 2014
    Hoi, Rene en Gerard,het was leuk om jullie verslagen te lezen en mee te genieten van de reizen en al de lekkere etens, terwijl hier wat pogingen werden gedaan om af te vallen:) geniet nog maar even de laatste 2 dagen voordat jullie weer midden in de realiteit terug keren. We nemen gauw weer contact. Voorspoedige terugreis en vermijd de oorlogsgebieden als het ff kan. Tot horens of tot ziens. Gr. V. Pia
    Jan